Sibelismail57 Slm hanimlar 33 haftalık hamileyim ve bebegimin hareketleri baya azaldi endişeleniyorum sizlerde de oldu mu acaba ? Teşekkurler
Aryam2019 Sibelismail57 normaldir ama korktuğun zaman şüphelenirsen çikolata ye oynar o sonuçta büyüyorlar alanları daraldı hareketleri azaldı Allah’ın izniyle bir şey olmaz
Ylmzkbr Sibelismail57 şuan bende 33 hastalığım sanki benimde azaldı gibi hissediyorum. Oynuyor ama yine de insan bi tereddüt ediyo yaa
Sibelismail57 Aryam2019 oynuyor arada ama cok kisitlandi sanki hareketlerini ozlemiş oldum tessekurler cvp icin 🙏🏻♥️