1.5 yıllık evliyim. İlk denememde Eylül ayında hamile kaldım. 7 haftalıkken düşük yaptım beta düzenli artmıyordu sağlıksız gebelik dendi ama kalp atışı vardı. Düşükten sonraki kontrolde her şey çok güzel hiçbir problem yok dendi. 3 ay korunup o arada genetik testleri yaptırdım kan pıhtılaşmasında bir genim homozigot çıktı onda da b12 eksikliği dendi kan sulandırıcıya gerek yok dedi doktorum. İkinci denemem şubat ayında oldu tekrar ilk ayda hamile kaldım ama kimyasaldı. Doktorum klomen başlamak istedi. Sormak istediğim bir kere daha kendim denesem mi yoksa klomen mi başlasam? Tekrar olumsuzluk yaşayacam diye korkuyorum 😔uzun oldu kusura bakmayın 🙏🏻