Ben çok bir şey almadım atayım yine de
10 tane zıbın aldım
6 tane patikli alt aldım
2 tane hastane çıkışı aldım ( 10lu ve 5li )
3 tane takım aldım ( Tulum şeklinde )
Havlu aldım
3 tane Müslin aldım ince
Ağız mendili anneannem yaptı kaç tane bilgim yok ☺️
4 tane önlük aldım
Bu kadar büyütmesine göre alacağım fazla alıpta giydiremeden kaldırmak istemiyorum bir de yaz bebeği yaşadığım şehir aşırı sıcak o yüzden boyuna kilosuna göre hareket edeceğim