Hanımlar öncelikle merhabalar. Ben 7 haftalık gebeyim. İnanılmaz iştahsızlık, kas ve iskelet ağrısı var. Çok halsizim, bir şey yapmayı bırakın kolumu kaldıracak halim yok. Bu durumları yaşayanlar var mı aranızda? Normal bir durum mu ve ne zamana kadar sürer böyle?