tatlibebegim_
Benim de 1 buçuk aydır tansiyon var günde 6 tane alfamet içiyorum ona rağmen yine 13 oluyor. Önceden 13 görünce takardım artık iyi diyorum. 14-15 gormekten iyidir yani artık öyle düşünüyorum. Lanet tansiyon yüzünden bebeğimin karnı gelişmiyor doğru düzgün kilo almıyor bu yüzden erken doğum riskim bile var 34. haftada bebeğimi alcaklar belki. Stres yapmayın zaten baş dusmani stres. Limon sıkın, yoğurtlu sarımsak yiyin ya da sarımsağı direk yutun. Allahın izniyle bir şey olmaz düşer tansiyonunuz. Geçmiş olsun 🤍