menekse9506 Kızlar kızım 35+2 haftalık ama ölçümlerde 37+4 görünüyor ve bugün 3211gram yazmış doktor enabiza ayrıca çatı muayenesi oldum bı sorun gözükmüyor dedi sizce iyi mi kötü mü ilk bebeğim böyle olan var mi
tgbmerve menekse9506 ilk gebelik benimde bunu Dr unuza sormadinjz mi ☺️ 2 hafta önde olması sorun değil gebelik şekeriniz olmadıkça , benimde 8 gün önde hep sorun değil , genetik yatkınlık ta var dedi Dr
Busramom07 menekse9506 benmde öyleydi erken dopacak hazırlıklı ol sezeryan bile olabilir dediii 39 haftadan bildiriyorum ne gelen varrrrr ne giden belirti bile yoğğğpp😂
Bahar-sarioglu menekse9506 Bende gebelik şekeri var o yüzden 2 hafta önde gidiyor dedi iri bir bebek olacakmış dahiliye ve diyetisyen takip ediyor insülin kullanıyorum ama korkulacak bir şey yok en fazla normal doğum yapamazsin dendi
menekse9506 Bahar-sarioglu bende şeker diye bişey denmedi şeker yüklemesi de yaptırmadım bakalım hayırlısı neyse o olsun