mavikalpvemavikalp Babyandmee ben gittim her gebeye şiddetle tavsiye ediyorum 28. Haftadan sonra gidebilirsiniz 3-4 gün sürüyor zaten Gitmeden önce çok korkuyordum bütün korkularım gitti
Ymnjunior Babyandmee ben mayıs ayında izne çıktığımda başlayacağım 32 den sonra bence aşırı gerekli özellikle ilk doğumu olan annelere bebek bakımından doğuma kadar her şeyi detyalı anlatıyorlar doğumda nasıl okunman gerektiğini hatta bana dedi ki 3 kere eşinle katılırsan doğuma eşinde gelebilir Ümraniye devlet hastanesine gidiyorum
Ekincik Babyandmee ilk gebeligimde adana sehir hastanesinde gitmistim. Cok bilgilendirici ve eglenceliydi. Ufak tefek hediyelerde verilmisti(pisik kremi,bebek bezi)
Babyandmee mavikalpvemavikalp bugün kayıt yaptırdım 21. Haftada çağırcaklarını söylediler 4 ay sürüyor dedi bana
mavikalpvemavikalp Hulo2105 devlet hastanelerinin çoğunda var bulunduğunuz ilin veya ilçenin devlet hastanesinin ismini yazın googleye yanınada gebe okulu yazın çıkıyor
Hulo2105 mavikalpvemavikalp yaa keşke sağlık ocaklarında falan olsaydı 🥺 devlet hastanesi çok uzak. Teşekkür ederim❤️
Kelebekmisaliihayat Hulo2105 benim de devlet hastanesi çok uzak, bulabilirsem internetten izleyeceğim. 3 saat gidiş 3 saat geliş, 6 saat yolda geçiyor. Bi hafta kendime gelemiyorum sonra.
mavikalpvemavikalp Senmsii yok telefonla arayıp kayıt yaptırdım zaten ebeler yardımcı oluyor Mesela bizimki çerkezköy devlet hastanesi gebelik okulu yazıyorum sağlık bakanlığının sayfasına giriyorum orda numarası yazıyor ordan kayıt yaptırıyorum
mavikalpvemavikalp 3_oglan_annesi evet 2-3 saatti benim gittiğim yemek vs felanda veriyorlar Ama yerinden yerine değişiyor galiba saatleri arayıp sorarsanız daha iyi bilgilendirirler
Hulo2105 Kelebekmisaliihayat ayy valla bende gidemem hemen oram buram ağrıyor. İnternette vardır kesin🌞