KzbnAlpaslan Kızlar gündüz çok ev işi yapıp akşamına sancısı gelip doğuran var mı bugün bı iş yapma aşkı geldi dip köşe her yeri sildim süpürdüm banyo tuvalet yıkadım ekstra seyleri de sayarsak böyle olup doğumu olan var mı
mavikalpvemavikalp KzbnAlpaslan ay keşke banada gelse şu aşk öfff😅 ama doğruymuş yinede kendinizi yormayın normal doğum düşünüyorsanız yormayın kendinizi fazla Enerjinizi doğuma saklamaya çalışın o enerji patlaması onun için çünkü🤗
Dnmzzeda KzbnAlpaslan Sürekli detaylı temizlik yapan biriyim ama yok , dün gece bile 3 saat temizlik yaptım sabah uyandım akşamdan kalan bel ağrısı
Busramom07 KzbnAlpaslan nerdeeee bacım 4 gündür yırtındım yetmedi çarşı pazar gezdm yetmedi gezmeye cıktım tık yok olan belirti de gitti kaldım ağrılarımla baş başa
Ege-neslihan KzbnAlpaslan dogumdan 9nce insana bir enerji gelirmis ve banada geldi hali sildim 2gun sonra suyum gelmisti😄😄 hayirlisi olsun ins
KzbnAlpaslan mavikalpvemavikalp eğer öyleyse çok kötü oldu 😄vallahi belki 1 haftadır bir çöp kaldırmak canım istemedi bugün de erken kalktım kalkınca oydu buydu vakit verimli geçti
elmaelmaelma Akşamına sabahına doğum olur mu bilemem ama doğuma yakın zamanda öyle bir enerji geliyor insana. Ama o enerji temizlik için değil de doğum için kullanılmalı diye biliyorum 😅 Birkaç gün içinde olabilir belki doğumunuz, fazla yormayın kendinizi…
GulistanMelek Bende doya doya ev temizligi yapmak istiyorum artik 37 haftamdayim birsey yapiyorum yoruluyorum koltukda buluyorum kendimi
Gamzenur123 Evet ya valla 38. Haftadayım Allah bir güç veriyor evi temizledim dip köşe sancı Mancı yok maşallah bana 🤣haftaya doğumum var orada naz yaparım artık