mormenekse2024 kumsal__ eğer adet olmuyorsanız hamile olabilirsiniz bende öyle olmuştu adet oldum sanmıştım kahverengi akıntı olunca sonra hamile olduğumu öğrendim
mormenekse2024 kumsal__ istersen bir kaç gün bekle sonra test yap kanamaya dönmez akıntında kesilirse
mormenekse2024 Cansu65 yok kahverengi akıntıdan 2 gün sonra test yaptım evde orda çıktı sonra kan verince de zaten belli oldu
Cansu65 mormenekse2024 sağlıkla gelsin dünyaya inşallah :) bende 2 aydır regl olmuyorum 15 gün önce kahverengi leke gördüm ama kaset test negatif çıktı, o yüzden merak ettim
nemesss benimde temizlendikten iki hafta sonra kahve siyaha çalan hafif sürüntüm olmuştu iki gün. maalesef kist çıktı. gebelik testi negatif çıkarsa bi kontrole gidin derim.
kumsal__ nemesss bendede kisk çıktı testlere güven olmuyormus.bende zaman kaybetmemek için tüp bebeğe yöneldim artık hayırlısı ALLAHtan canm 4yildir olmuyor 6nisanda rapor çıkar dediler sürekli kiskle uğraşıp duruyorum sabrimda kalmadı
nemesss kumsal__ rabbim isteyen herkese nasip etsin. bizimde bir yıldır olmuyor sürekli bir şey çıkıyor kist enfeksiyon vs vs. allahım tez zamanda kolaylıkla nasip etsin ikimize de kardeşim. 🌸
kumsal__ nemesss RABBİM işlerimizi kolaylaştırsin canım bende adetimi bekliyorum ilaç raporum çıktı hayırlısi ALLAHtan artık