Kızlar ilk hamileliğimde de oluyordu uyuduğum zaman aniden ayağıma kramp şeklinde giriyordu. Bugün ilk defa başıma geldi. 24+4 haftalığız.
Çok kötüydü resmen bağırarak uyandım 1 dakikda böyle tuttu masaj yapıyorum elimle sıkıyorum geçmedi ayağımı aşağı uzattıktan sonra geçti. Bilemiyorum çok kötü uyuşmayada benziyor. aranızda bu durumla karşılaşan oldu mu?😞