Kızlar merhaba, 2 aydır korunmayı bıraktık ve 2 aydır regl dönemlerim hiç olmadığı kadar ağrılı oldu ve kısa sürdü. Normalde 6-7 gün süren dönemlerim 2-3 güne düştü ve kanama miktarım azaldı. 2.5 senelik evliyim acaba korunmayı bırakma ile kanama miktarı ve süresi arasında bir bağlantı var mı? Çikolata kistlerim var ama gebelik için gittiğimde doktor 6 ay dene olmazsa başka yollar deneriz dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı