Lavinya21 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah bu güzel duyguyu❣️ korku sitres heyecan hepsini bir anda yaşıyorum bir an önce sağlıklı bir şekilde doğum yapıp bebeğimi kucağıma almak için can atıyorum ( 26+3 oldum sağlıkla gel güzel kızım 💞)😊 benim gibi ilk gebeliği olanlar sizde durumlar nasıl
Tuba_a Lavinya21 Bende çok heyecanlıydım şimdi 5 aylık kucağımda kokusu, gülüşü, bana hayran hayran bakması, minicik elleri, sabah uyandığında meraklı gözler ile beni araması…ah dünyalara bedel Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🫶🫶
Dnmzzeda Lavinya21 Ayyy çok çok mutluyum ilk gebeliğim kızıma kavuşmaya 4 gün kaldı artık ne zaman gelirse heyecanım yok çok merak ediyorum tenini kokusunu kirpiğini kaşını ellerini her zerresini düşlüyorum ama eksik oluyor artık kucağıma almak istiyorum öyle bi özlem ki görmeden koklamadan dokunmadan büyük bir özlemle hasretle bekliyorum ve sesleniyorum kızımmmmm sağlıkla gel babanla seni bekliyoruz 💕💕💕
biranne__ Lavinya21 benimde ilk cidden heyecanı çok başka bişi şuan 5. Ayımıza doğru ilerliyoruz herşeyi için ayeı bi heyecan yapıyorum onu sağlıcakla kucagıma almak için çok sabırsızlanıyorum 😊😊
Lavinya21 Tuba_a yaa ne güzel Rabbim. İsteyen herkese nasip etsin 😍 sizin evladınızıda size bağışlasın insAllah 💞
Lavinya21 Dnmzzeda ne güzel mesaj bıraktın öyle kızına ❤️ çok az kalmış senin yaa darısı başımıza insAllah sağlıkla gelsin 💞
Figen_Can Lavinya21 12+6yız bizde henüz cinsiyeti bilmiyorum ama benim de ilk gebeliğim her gittiğimde gördüğüm de gözlerim doluyor öyle güzel bir duygu ki Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
Lavinya21 Figen_Can aminnn sağlıkla hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz insAllah 💞 bam başka tarifsiz bir duygu ya
Esoss22 Bende 12 haftalik hamileyim yarin kontrolum var olcumler falan yapiliyomus bu haftada bide fetal dna icin kan vericem cok streyliyim ins hersey yolundadir ve bebisim sagliklidir