Sinem1912 ilk doğumum epiduralsiz normal 17 saat sancı çektim ana doktorum bebeğin küçük yazık yapmayalım epidural demişti.Erken Doğum olmuştu şimdi zamanında doğacak nasip olursa yine normal ama bu kez bebek büyük olacağı için korkuyorum.Teşekkür ederim bilgi için