ressamanne_ Kızlar dün alt dişime kanal tedavisi yaptırdım. Bugün çeneme doğru hafif ağrı sızlama hissi var baskı uyguladığımda da sızlıyor normal mi gecici dolgu koydu şimdilik birkaç güne dolgu için gideceğim
Dnmzzeda ressamanne_ Ağrın varsa baskı yapma sıvı şeyler tüket antibiyotik verdiyse kullan yoksa ağrı kesici iç apranax ford ağrı kesiciye rağmen geçmiyorsa tekrar git temizleme yaparlar tekrar geçici dolgu ile kapatır
Wera ressamanne_ bende yeni kanal yaptırdım bir hafta o tarafına çiğneyememen normal kanal çok baskı yapılan bi işlem benimde şuan sızlıyor o tarafımla giyemiyorum ama geçer dha öncede böyle olmuştu
ressamanne_ Dnmzzeda temizledi aslında daha dün, ben normalmi kanaldan sonra sızlama diye merak ettim sadece
Dnmzzeda ressamanne_ Sızlama oluyor diş çürüğü ileriyse normaldir , geçmeyen ağrı varsa gece daha da şiddetlenir , dün temizledi elbette bazen bazı durumlarda kanal tedavi seans uzatılır temizleme 3-5 seferi bulduktan sonra kanal kapatılır