Dlydmrcn Haftaya girdim normalde perşembe gününe randevu vermişti doktorum ama bugün kontrolde bebeğin suyunun azaldığını ve yarın sezaryene alacağını söyledi bebeğimin kilosu 2500 ama 😔
Dnmzzeda Dlydmrcn kilosuna takılma sağlıkla gelir inşallah , Allah doğumdan sonra yanından ayırmasın sağlıkla büyüt bebeğini 🙏☺️ kilosu fazla olupta küveze giren oluyor kilosu az olanda yanında oluyor önemli olan sağlığı dünyaya grldikten sonra alır kilosunu merak etme içini ferah tut
1prenses1prens-moms Dlydmrcn yaaa benimde bebeğimin kilosu 2950 kg çıktı geçen hafta çarşambaya randevu aldım az kilo aldı niye böyle oldu anlamadim 38 haftalığına bizde
Eternal_8 2500 olduktan sonra korkmayın diyorlar hep okuduğum kadarıyla, ultrasona göre farklı da gelebiliyor bebişler. Belki daha kilolu doğar. Sağlıkla kavuşun umarım🙏🏻💖
Dlydmrcn Eternal_8 doktorum bebeğin suyu azaldı nst ye gir dedi nst den sonra bunlar bizim sevmediğimiz nstler diyince korkuttu beni ister istemez strese girdim
M-Urass_Mom Kilosu gayet normal 🥰 Ultrasonda gözüken kilo -500 - +500 değişebiliyor. Büyük ihtimalle daha yüksek kiloyla doğacaktır 💕 Hiçbir şey hissetmeyeceksin, hiç korkma. Olcak ve bitecek. Bir bakmışsın bebişin kucağında emziriyorsun 🥰
Eternal_8 Dlydmrcn hiç korkma. Bebeğinin şuanki durumunu aktarmış sana doktorun. Ve sorun olabilecek şeyleri tespit ederek aksiyona geçmiş bence bu çok iyi bir şey. Zamanında müdahale edecek yani ve sağlıkla kavuşacaksınız. Demekki anne karnında daha fazla kalmak istemiyor bebeğin öyle düşün 🥰
Dlydmrcn Dnmzzeda normalde bu kadar strese girmezdim doktorum çok olumsuz konuştu sanki bebeğin bi sağlık sorunu varmış gibi yarın almamız lazım içerde büyümüyor hareketleri yavaşlamış suyu da azalmış dedi
Dnmzzeda Dlydmrcn Doktor zaten bebeği kontrol ediyor suyu azaldıysa da doğumu başlatmak isteyebilir suni dene bence burda okuyoruz 0 açıklık bebek kanalda değil suniyle doğum olmuş , yada suniyle olmayan da var günler geçtikçe tehlike artabilir son kontrolüne git doğum şeklini planla
Dlydmrcn Dnmzzeda doktorum böyle durumlarda normal alamıyoruz diyip yarına sezaryen olacağımı söyledi
Dlydmrcn Eternal_8 umarım yarın doğumum güzel geçer o kadar korkuyorum ki ona bişey olacak diye Allah bütün hamilelere yardım etsin herkes sağlıkla bebeğini kucağına alır inşallah 🤲🏻♥️
Dnmzzeda Dlydmrcn Hayırlısı olsun bebeğine sağlıkla nasıl kavuşacaksan öyle olsun Allah kararlamıştır zaten sağlıkla gelsin inşallah
Dlydmrcn 1prenses1prens-moms bebek anne karnında ki gelişimini tamamlarsa o haftalardan sonra ne yesek de bebeğe yaramıyormuş o yüzden beni de yarın sabah alıyorlar doğuma