Fatmabakanay Kızlar benim reglim 4 gün gecikti kan verdim muayene oldum 68 çıktı 2 gün sonra yine gittim beta 117 sizce değer iyi mi kaç haftalık oluyor doktor keseyi göremediğim için net bişey diyemem kaç haftalık olduğunu dedi?
Aleynaceyhannnn Betanın 2 günde bir %60 oranında artması bekleniyor hafta bilgisi için yeterli bir gösterge değil son adet tarihinize göre kaç haftalık olduğunu bilirsiniz bir de genelde beta 1500 2000 küsürlerdeyken kese görünüyor
Papatyaa2 Fatmabakanay onu söylemek için çok erken tahminen takip et 2000 i geçince doktora git keseyi görürsün
Fatmabakanay Papatyaa2 ilk kızımı öğrendiğim de 156 ile öğrenmiştim o doktorum hiç böyle kafamı karıştırmamıştı bu doktor beni şüphelendiriyor 😕