Canım bende daha doğum yapmadım 🙏🏻ama icime ne zaman korku gelse dünyada bu kadar insan,yemek yemek,su icmek gibi çoğalıyor,bu kadar korkulcak bişey olsa kimse çoğalıp,evlat sahibi olmazdı.. herkes yapıyorsa bende yaparım diye kendimi sakinleştiriyorum 🙏🏻💞sana da yardımcı olur belki