IlknurO Elif8- ne kadardı ücreti ben de şu an randevu bulamıyorum muhtemelen özele gidicem 20 haftalık benim de
Hayallergercekolmayihakediyor Adenmom_ merhaba bende cam sakuraya randevu aldım perinatolojiye detaylı için ama riskli gebelere bakılır yazıyor ben normal detaylı için gideceğim acaba bakar mı orda çalıştığınız için soruyorum
Adenmom_ Hayallergercekolmayihakediyor yapılıyor diye biliyorum ben de daha alamadım randevu bekliyorum
Hayallergercekolmayihakediyor Arsell nasip olursa bende salı günü gideceğim hayırlı haberler alalım inşallah
Arsell Elif8- prof ucretli. Poliklinik kısmından perinatoloji olarak da alabilirsiniz. Tamamen ucretsiz
Atike10 Elif8- merhaba, kaçıncı haftanızda yapmıştı acaba. Şuan 21+5 im yarın gitmeyi düşünüyorum ama 24de yağıyormuş dedi hastanedeki kadın acaba gitsem yapar mı