Dahile doktoru yada endokrin doktoruna gitmelisin cnm onlar ayarlıyor insulini mesela 1 haftalik olcum sonucuna gore sana insulin dozunu ayarlıyor benimki aksam 8 doz sabah 14 doz kullaniyorum haftaya endokrine gidecegim normalde dahiliye ile devam ediyordum ama asil sekere bakan yer endokrin belki orda dozu degisebilir birde listeme uymuyordum kendimce dikkat ediyordum yeni diyet listesi isticem cunku doymadigim icin kendimce yiyordum bu da sekeri yukseltiyo haliyle ayrica hic korkmana gerek yok aci hissetmiyorsjn sadece yemene icmene dikat et Rabbum sağlıklı dogum nasip etsin