Benim minik fasulyem 7+2 oldu bugün kalp atışlarını duyduk bebek gayet iyi , kese ve suyuda çok güzelmiş kan ve idrar tahlili verdim
Ayretten ikili ve detaylı ultrason için randevu aldık.
3.5 yıllık mucizem kalp atışlarını duyduktan sonra çok daha farklı hissettik o an bizim için paha biçilemezdi
Burayı 4 yıldır kullanıyorum içim gidiyordu böyle bebişli postları görünce banada nasip oldu rabbim isteyenlere nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.
Sizler nasılsınız nasıl gidiyor 🥰🤰🙈
