Medipol megaya Nagihan hocaya gidiyorum. Tavsiye üzerine gitmiştim. Normalde çok pimpirikli biriyim. Hamile kaldığımda doktor konusunda zorlanacağımı düşünüyordum. Ama Nagihan hoca öyle bir doktor ki . Doktordan ziyade size bir abla, anne gibi davranıp yaklaşıyor. Kendisine ne zaman isterseniz mesaj atabiliyorsunuz en geç o gün içerisinde de dönmeye çalışıyor. Oradaki diğer doktorlara göre muayene ücreti fazla. Doğum ücreti de sanırım öyle. Aşırı yoğun bir doktor ama bu yoğunluğu sizi ilgisiz bıraktırmıyor. Sadece muayene beklerken bazen yarım saat aksıyor. İçeri girdikten sonra sizi başınızdan savmıyor yani. Bence muayene ücreti ve doğum ücreti aşırı gereksiz pahalılıkta onu söyleyebilirim. Doğumum henüz olmadı planlı sezeryan düşünüyoruz. İnşallah doğum esnasında ve sonraki süreçlerden de memnun kalırım. Umarım faydalı olur yazdıklarım sizin içinde 🙏