Aysegul178
Selamlar ,
Çok geçmiş olsun
Bende 8 haftalık hamileyim geçen hafta benimde kanamam oldu ve acile gittik aynı ilacı banada verdiler 1 hafta kullandım beni çok kötü yaptı vajinal yolla kullanmam gerekiyormuş, bende şimdi forumda onu yazdım bu ilacı kullanan varmı diye, çok zor bir süreç sürekli yat ben 10 gündür ayağı kalkmıyorum tuvalet yatak bütün günüm böyle geçiyor çok dikkat et canım