Zeynooooooo Denizedaninannesi_ 17 haftadan hiss etdim 32+3olduk daha cok haraketli iw yaparken uyurken otururken hic dayanmiyorkj
MorKelebek54 Sermec27 😂😂 benim ki de oyle mi olcak acaba asiri hareketli cunku benim ilk gebeligim olmasina rağmen 16. Haftamdan hissettim ilk hareketi o derece hareketli ve sert tekleleuen bi bebek suan da bile mesela hareket ediyo karnim yamuldu resmen 😂😂
Sermec27 MorKelebek54 valla bilmiyorum ama bence anne karnında hareketli olan doğunca da baya hareketli oluyor yapacak bir şey yok 😁
Aerithma Sermec27 benim eşim usluymuş ya ona benzer umarım. 😅😅 benim abimde çok usluydu. Ya babaya, ya dayıya diye dua ediyorum.
Sermec27 Aerithma valla benim erkek kardeşim de felaketti hem de İkizler Burcu kardeşim bu arada ikinci oğlumda İkizler Burcu üçüncü oğlumda ikizler burcu ben nerelere gidem 😁
Baybars355 Sermec27 bızımkide ıkızler olacak gibi aşırı hareketlı karnımda… zaten ılk oglum koc burcu durtusel ve hiperaktif mı dıye doktorlardayıx 😅
Papatya123_ Benim bebeğimde çok hareketli 23 hafta olduk ama 2 3 haftadır aşırı hareketli elhamdulillah seviniyorum bu duruma ama biraz üzgünüz . 2 testimiz iyi çıkmıştı bizim 3 testimiz riskli çıktı nifty yaptırdık endişeli bekleyiş içindeyiz
Denizedaninannesi_ Papatya123_ inşallah sağlıcaklaa alırsınız kucağınıza🙏🏻 Benimde kalbinde parlaklık gördü tek başına bir sorun teşkil etmiyor ama bu cuma uzman bir doktora yönlendirdim başka bir bulgu varmı diye ben moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum iyi düşünelim iyi olsun 🙏🏻
Papatya123_ Denizedaninannesi_ evet İnşAllah iyi olacaklar inanıyorum dua ediyorum sürekli umutluyum 💐
Gizem9688 Bizimki de ultrasonda cok hareketli fakat henuz 17 haftaligiz ve ben hissetmiyorum. Sanirim buyuyunce bizimki de oyle olacak 🧿
petekceee Denizedaninannesi_ benim bebek de öyle karnım dışarıdan dans ediyordu resmen şimdi yerim kalmadığı için eskisi gibi oynayamıyor ama 20. Haftalarda fenaydık 😂 millete de söyleme benim çevrem haset sanırım aaaa anne karnında böyleyse doğunca napar diye laf sokmaya çalışıyorlar falan 😂 Oysaki sağlıklı olanı bu
ilaycete213 @Denizedaninannesi_ yani maşallah ama bunuda yazmayın ya günah vallah bak hareket etmese yazarsın ama çok hareketli die de yazmak bebeğe günah ister istemez göz değer vallahi rabbim onu sağ slaim kucağınıza almayı nasip eylesin insallah