Tekoo_ benim de 2 li testim normal 4 lü testim yüksek çıkmıştı çok korktum fetal DNA nipt testi yaptırdım çok şükürler olsun temiz çıktı istersen o testi yaptırabılırsın ama bu 4 lü genelde böyle çıkıyormuş riskli çıkıyormuş oyuzden içini ferah tut 2 li test zamanında ultrason da baktırmışmıydın ultrason temizse korkma Allah büyük 🤲🙏🏻 detaylıyı zamanını beklemeden şimdi perinatoloji dr gidebilirsin kaç haftalık bebiş ben öyle yapmıştım hemde