24+2 de 50 ml icirdi doktor, açlık 79 60 dk glukoz 110 çıktı. Şekerin yok dedi..şimdi 27.haftama giricem, bebis sebebi ile brz fazla havuc suyu ve portakal suyu tatlı vs yemek durumunda kaldım. Sanki sekerim var gbi hissediyorum , kendim evde ölçüm aleti alıp kullansam oluyor mu? Raporlu mu veriliyor cihaz bilginiz varmi