Hanımlar Merhabalar 25+ 6 haftalık gebeyim eşim askeri personel sınırda görev yaptığı sırada mülteci yatağında yatırmışlar bir ay önce izine gelmişti kaşınıyordu ama uyuz olduğunu bilmiyorduk ondan bana bulaştı kadın doğum doktorum kwellada yazdı fakat hiçbir yararı olmadı aksine daha çok kaşınıyorum ve vücudumda yaralar oluşmaya başladı özellikle göbeğimde. Kardeşimin eşi de gebe ve aynı evde yaşıyoruz benden ona da bulaştı çok zor durumdayız gebelikte uyuz yaşayan var mı ?Ne yapabilirim? Hamile olduğumuz için her İlacı da kullanamıyoruz.