Yeter21 Ben adetime 6 gün kala 9 beta sonucu aldım ve şükür şuan 7 haftalık gebeyim.. önemli olan betanın artışı canım sen 3-4 günde bir ver ilerleyişi takip et
haticekorkutt Yeter21 bende cuma kan vermiştim beta HCG 45 çıkmıştı şimdi verdim 184 buçuk çıkmış bu artış normal mi yoksa az mı?
haticekorkutt Yeter21 mi-foll kullandınız mı peki? Yani doktor yazmış bana ama folik asit değil mi bu?
Busraaa233- Melisss12 komik rakamlar ne ya sanki hepimiz 3 binken öğreniyoruz gerçekten bazen çok üstten bakıyorlar nefret ediyorum bu yaklaşımlarından
Melisss12 Busraaa233- Bende nutkum tutuldu bişey de diyemedim o an ama stresi kendime yaptım sonra dedim ki yani her şey Allahtan nasibimde varsa zaten olucak hayırlısıyla bekliyorum 🤍🙏🏻
Nurglsari littlechick bende aynı durumdayım canım bçyle içim kıpırdanıyo gibi sanki kalbim çarpıyo gibi oluyo ama anlayamıyorum normalmiş ama .. diğer 18 haftalıkların bide aşırı göbekleri var bende gördükçe endişleniyorum valla
littlechick Nurglsari Benimde pek çıkmadı göbeğim her vücut farklıdır kendinizi kıyaslamayın kimseyle😍 geçen hafta 3 kere pıt pıt pıt attı aynı yerde daha yok 🥹
Nurglsari littlechick sanırım sürekli olmazmış daha ama ben yan yatınca falan mideme doğru hissediyorum böyle bişiler uçuşuyo gibi umarım yakın zamanda tamamen hissederiz 🌸🌸 cinsiyetiniz belli mi
littlechick Nurglsari Ay inşallah ya çok istiyorum hissedebilmeyi 🥹 evet belli kızım olcak sizin belli mi
Nurglsari littlechick evet bizimde kızımız olucak inşallah allah sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin ☺️☺️
Semanur_AkMo Melisss12 vardır benimde öyleydi ekliyim görselini regli günü pembe kapaksız olanda üç dört gün önceydi regli günümde 33 mü ne çıkmıştı değerim 