Kızlar bilenler vardır ilk tüp bebek transferimi şubatta olmuştum negatif sonuçlandı, ilk adetimi oldum kontrole gittim kist oluşmuş gelecek ayki adetinde gel öyle transfer yapalım dedi doktor. Ama henüz adet olmadım 🙈 Kasık ve bel ağrım oldu cumartesi günü adet olmam lazımdı ağrıyla birlikte adetim de gelir. Bekleme süresinde kendiliğinden hamile kalan var mı😅 test yapmaya korkuyorum yarın da olmazsam yapıcam sanırım.