Bebitom72 canım benimde her zaman karnım hep sertleşiyordu sonra ben korktum sancım mı var acaba diye ama 26-28den beri vardı belki daha bile önce. Sonra ebe arkadaşım dedi ki eğer sadece bebeğim olduğu yer sertleşiyorsa bebek kendini dayıyordur bu durumda karnın bebek olmayan kısımları yumuşak oluyor zaten elleyince anlayabilirsin. Ama komple karnın sertlesiyorsa veya büzüsüyorsa böyle içten içe bu kasılmadır doktora git dedi ben 35.haftadayım geçen hafta nst de de aynısı oldu gerçekten sancı değilmiş bebeğin hareketiymiş hiç sancım çıkmadı çünkü bence bunu göz önünde bulundur sende ☺️