Cellys merhaba canim hayirli olsun. Bende ikincilere tup bebisle hamileyim. 6+4 de gorduk minnaklarimi kalplerinin atisini da gorduk. 7. Haftada kanama yasadim sebepsiz sekilde bi anda oldu ve bitti. Ertesi gun tabi doktorda aldim solugu. cok sukur bebeklerden uzaktaydi kanama alani. Suan 10+3uz. En basindan beri kasim agrilarim vardi bu usutmeyle alakali daha cok. Cunki ne kadar sicak tutarsan agrilarin o denli hafifliyo. Ne guzel sende agri sizi yoksa sevin. Herkesin belirtisi bir olmuyor ayni gun transfer oldugumuz arkadasimda bisey hissetmiyorum falan diye yakinirdi ama hamile. Yani herkes bir degil. Belirtiler daha ilerleyen zamanlarda siddetlenebilir. Mide bulantisi yanmasi halsizlik vs. Gibi. Bu arada sakin agrim sizim yok diye yorma kendini. Tup bebek maalesef daha bi dikkat gerektiren durum her an dikkatli hareket etmeliyiz. Sorun oldugunu maalesef kanaman oldugunda anlarsin onun disinda bi belirti vermiyor bebisler. Insallah kucagimiza aldigimiz gunleri de goruruz.