sakinanneee3 beyaz lahana ile kompres yapıyorlarmış soğuk buzluga koy gerçekten faydasını görenler vardı ben ilk doğumumda cahilliğime denk geldi herhalde hastaneye gittim doktorlarda şunu yapın bunu yapın demeden oradaki biriken sütü tabi eskimiş süt yani çok sertti ateş gibiydi o bölge enjektörle çekmişlerdi