Ecelina2020 Pamuk 11 veya 12. Haftada randevu almam gerekiyormus bana söylemediler ve ben hataliymsm gibi yapacak bişey yok dediler
Ecelina2020 Pamuk bu benim ikinci gebeliğim ilkinde böyle bişey yaşamadım ama işte her hastane farklı malesef
Ecelina2020 ZeyHus33 vlla bn 23+5im işte şimdi cuma gttm aradılar gel diye gittim pazartesi yani bugünden için de aç gel dediler yok dedim yani bu haftalarda sanrm
Merve_anne42 ZeyHus33 önce açlık ve tokluk şekerine baktırıp eğer sıkıntı çıkarsa şeker yüklemesi yaptırabilirsiniz benim doktorum böyle önerdi çok şükür birşey çıkmadı yükleme de yaptırmadım