Emell piskopatlıkşa bi alakası yok canım bu işin insan tabiki ilk basta karnındaki yavruyu düşünüyo ama o ilacıda mecburiyetten içiyosun he bende çok grip atlattım ama doktora gitmedim yapabilcegi bise yok en fazla ilaç yazıcak onuda 2gün kullanuyosam 3.günü saten kullanmıyorum bide ilaç yutamama sıkıntım olunca sadece dişimden çok çektimm onunda antibiyotıgını 3gün zar zor kullandım ilaç büyük olunca mide bulantısı yapıyo işte 😒