Bekledigimmucizemm Kızlar sadece arada çok az hareket ediyor eskisi gibi güçlü hareketleri yok iki gündür ama hareket ediyor diye evham yapmak istemiyorum normal mi acaba bu haftada yeri daraldığı için mi cuma günü nst de herşey normaldi
Seydayoldas Bekledigimmucizemm ben 35 haftadayım benim de hareketlerde azalma var sanırım artık yeri daraldığı için
petekceee Bekledigimmucizemm bende 36+3 deyim eskisi gibi hareket etmiyor hatta şuan nst çekiliyorum doktor çok yerin kalmamış normal diyor açıkçası yine de takip etmek için dinlenirken soluna yat dedi
Yagizinannesi_ Bekledigimmucizemm ben bugün 38 oldum 1 haftadır hareket azlığı var doktorıma mesaj attım çok normal dedi. Hıçkırık toplanma itme bunların hepsi hareket sayılıyor günde 10 yeterli dedi
Bekledigimmucizemm Seydayoldas yaa valla bilmiyorum ki çok stresli bir işmiş hamilelik her dk düşünüyoruz korkuyoruz birşey olacak diye sağlıkla hepimiz kucağımıza alalım da inşallah
Ayse4003 Bende 37+6 dayım. Aynı şekilde hareketlerde azalma var. Birde benim iri bebekmiş. Sanırım artık yeri daraldı.
Bekledigimmucizemm Ayse4003 sanırım öyle yerleri daraldı yavrularımızın sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bende 37+6 dayım cuma günü sezaryene gün aldık zaman geçse bir an önce
FatihCinar05-20-24 Bekledigimmucizemm canım bende 37+5 im cumaya sezeryan olacağım 3 dört gündür benim de azaldı demekki normal formda hep benim haftamda hareket azlığı başlıkları aradım iki gündür
Bekledigimmucizemm FatihCinar05-20-24 ayy aynı gün sezaryen olacağız desene çok az kaldı sağlıkla kavuşalım inşallah evet 37 de azalma varmış bende baktım çoğunluk yazmış öyle büyüdüğü ve yeri daraldığı için bir an önce doğursakta bu stres bitse 😅
Dlydmrcn Benimde normalde perşembe günü doğumum vardı fakat doktor yarın doğuma alacağını söyledi hareketleri azaldı suyu da azalmış dedi
Bekledigimmucizemm Ayse4003 ayy ne güzel aminnn inşallah haberleşelim doğumdan sonra nasıl geçtiğiyle ilgili inşallah kolay doğumlarımız olur bebeklerimiz kucağımızda olur sağlıkla evimize geliriz
Bekledigimmucizemm Yagizinannesi_ ayy evet hıçkırıkları rahatlatıyor beni inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz aminn