Gul616161 Kızlar çarşamba opu olucam ama değerim yüksek çıktığı için transfer sonraki aya kaldı. Böyle olup güzel haberler alan varmı. Opudan sonra ne zaman adet gördünüz kaçıncı gün doktora gittiniz?
rumeysa_mom Gul616161 38.52 mi 3852 mi eğer öyleyse değeriniz çok yüksek normalde 38-40 bu civarlarda olması gerekiyor değerlerin benim 34.6 çıkmıştı mesela
SCtrhp Gul616161 değerin yüksek oluşu yumurta çokluğundan oluyo aynı zamanda kalitenin de güzel olacağını gösteriyormuş inşallah minnoş minnoş sağlıklı emriyolarınız olur 2. adet ile transfer sürecine başlamak daha iyi inanın rahminiz dinleniyor bunu en iyi yumurta toplamadan sonra anlarsınız iyi ki dersiniz
rumeysa_mom Gul616161 normalde bu değerin 50 ve üstüne çıkmaması lazım yumurta rezerviniz kötü çıkmış bildiğim kadarıyla da çok yüksek rakamlar hamile kalamamaya ve menapoza kadar götürüyor doktorunuz bir şey demedi mi sonucunuz düşük çıksaydı da bu durum olurdu ama çok çok yüksek çıkmış sizi üzmek istemem ama durum bu kaç yaşındasınız? Umarım ben yanılıyorumdur 🥺
Prmdkanneee rumeysa_mom hatta bilginiz varsa henüz sonuçlarımı doktora gösteremedim de prolaktinden başka gebeliğe engel bir şey var mı sizce? Prolaktin 33 Lh 2,25 Fsh 4,47 Estradiol 35 Amh 2.07 Tsh 2,14
Deletedmom_98 Gul616161 değeriniz yumurta toplamak için iyi ama transfe riçin bekleyin bu değerle 10 üstü yumurta beklenir
rumeysa_mom Gul616161 bilmiyorum canım sadece değerlerin ne olduğunu biliyorum daha önce tüp bebek vs yaptırmadığım için ilaçtan kaynaklıda olabilir en iyisini doktor bilir tabii ki ama ben bana bakılan her hormon sonuçlarını araştırdığım için az biraz biliyorum onun dışında en iyisini doktorunuz bilir
An53 Benim e2’im 7.000 çıktı merak etmeyin polikistik olduğum için aşırı uyarılma oldu. Diğer ay 30 a düştü transfer oldum
rumeysa_mom An53 polikistik te değer yükselebiliyor mu ben bu konularda daha yeniyim bildiğim kadarını aktarmaya çalışıyorum kesin bilgide değil tabii ki ama bende de polikistik var ama estradiol değerim 34.6 çıkmıştı peki polikistik sizce hangi hormonları etkiliyor?
rumeysa_mom Prmdkanneee değerleriniz güzel prolaktin yüksek sadece o da çok basit ilaçlarla düşürülebiliyor yani gebeliğe engel bir durum yok şuan benim prolaktinde yüksekti 40 lardaydı doktorum bana bir ilaç vermişti onu içtim düzeldi onun dışında hormonlarınız şuan bildiğim kadarıyla normal bir sıkıntı yok hemen hemen birbirine yakın sonuçlarımız benim sadece lh yüksek çıktı