Merhabalar kizlar 3 tane kimyasal gebelik geçirdim.ameliyat oldum .Ameliyattan sonra 5 aydır hamile kalamiyorum artık.Neyse oralar çok yorucu ve uzun süreçler.UnutMak istiyorum onları.pcos ve insülin direnci var.3 yıldır adetim düzenli ve insülin hapı kullaniyorum .ama bu ay 17 gün adetim gecikti sadece.Neden oldu anlamadim.Ben bugün adet oldum .Ama bu ayı çok iyi değerlendirmek istiyorum.Beslenme olsun takviye olsun vs..5kg sadece fazlam var kilo problemim çok yok..Bu ay da hamile kalamazsam doktor gelin dedi .Sizce ne yapmam lazım .sağlıklı beslenecgim .birde birgebeningunlugunden ovulasyon testi almayı düşünüyorum sizce jelini de alsam mı .Ayrica folik asit kullanmam lazimmi .folik asit hamilelik sağlamıyor sadcee hamile iken bebek gelisimine katkı sağlıyor diye biliyorum.neler yapsam bu ay sizlere danışmak istedim teşekkürler simdeden🤍❤️