Maviii_98 NNanelimonn e nabız dan sadece sonuç çıktığını görüyorsun bu şekilde ama doktor Grafiksel olarak görüntüleme yapıp sana bilgi verecek sen göremiyosun.
NNanelimonn Maviii_98 ben bu testi devlette yaptırdım ama özele gidiyorum normalde.Bu sonuçla yani grafik olmadan gitsem kendi doktorum değerlendirebilir mi acaba?
Maviii_98 NNanelimonn sistemden göremez bende özele gitmiştim göremedi çıktı halinde isteyin doktorunuzdan.
Ezelaleyna cakebabe kızlar birşey sorcaktim benim randevum ayın 1 de 13 haftalık olmuş olucam ozmn ikili test yapılıyor demi 11 de yapılıyor denildi ama 13 de yapilirmi
BARUTCU06 Devletteki doktor ense kalınlığı burun kemiği baktıktan sonra size bi çıktı veriyor ve kan sonuçlarınızla kendi doktorunuza gösteriyorsunuz.