hmmokk Merhaba arkadaşlar, Hep okurdum forumda şimdi sıra benim doğum hikayemi yazmaya geldi. Cuma günü 11 gibi hafif kahverengi ve pembesi nişanım hafif hafif geldi. Sadece bel ağrım vardıno anda. Duş aldö dinlenmek için uyumaya çalıştım ama regl ağrısı gibi sancılar uyutmadı. Evde yürüdüm çömeldim kalktım sancı anlarında. Bir ara sancı 5dk da bire indi o an hastaneye gitsek mi diye düşündüm ama sonrasında baktım düzenli değildi. Eşim arada uyandı hastaneye gidelim diyosan uyuyorum die söylememezlik yapma dedi😂 sabaha karşı bir duş daha aldım hastane çantamdaki eksikleri ekledim doktoruma da msk attım 9 gibi o da gel bir bakalım dedi 11de kontrolüm vardı zaten. Neyse gittik eşimle NSTye girdik sancım çıktı bayağı muayene için biraz sıra fln bekledim:) sonra bir baktık 6-7 cm açıklık var 💪🏻 Hemen yatışım yapıldı bebeğin kafası tam yerleşemeş suyumu patlattı doktorum biraz daha sancılar arttı öğle ezanıyla da kızıma normal doğumla kavuştum çok şükür🤲🏻 Doğum bir muciZe evet bizlerde bu mucizenin kahramanlarıyız. Rabbim herkesin evladına güzel ömürler nasip etsin inşallah💕
YeniAnne55 hmmokk Allah Analı Babalı Büyütsün canım darısı bizlerin basına🙏🥰 bişey sorucam bu arada bu su patlatıldıgında canın cok acıyomu👀
Tatlisanne hmmokk ay maşallah hayırlı olsun canım Rabbim analı babalı büyütsün darısı bizim başımıza Rabbim bir avazda dogurmayi nasip etsin ben ve hamile tüm kardeşlerime ❣🤲🙏
Tugbamete hmmokk yaa ne güzel inşallah bizede hayırlı doğumlar nasip olur 🙏🏻🙏🏻 Miniğinizide Allah bağışlasın sağlıkla sıhatle büyütün 😊
Kbrapoyrazunl hmmokk sağlıkla sıhhatle büyütün inşallah sıra bizde o zaman inşallah bizde kolay sağlıklı doğumlar yaparız 🙏 38+0 😍
hmmokk YeniAnne55 aminnn darısı sizlere inşallah😊 yok hayır patlatrken acı hissetmedim sıcacık su aktı kaynar gibiydi ona şaşırdım😂
HilalEraslan Maşallah sabırla bekleyebilmişsiniz zaten sancıyı evde çekip gidin diye öneriyor herkes ☺️ Ben de bugün 39 hafta oldum adet sancısı gibi bi ağrı var ama bekliyoruz hala 😅
hmmokk HilalEraslan darısı hayırlısıyla sizin doğuma olsun inşallah😊 bence de bir aksilik olmadıkça sancıyı evde çekmek çok önemli hastane ne olursa olsun insanı geriyor😊
HilalEraslan hmmokk peki bir şey soracağım hani derler ya Doğuma yakın karın aşağıya düşermiş son günler diye sizde de oldu mu öyle? Benim hala dimdik sanırım Doğum yakın değil 😅
hmmokk HilalEraslan benim çok dik değildi zaten göbeğim ama hafif indiğini hisettim akşam sinemadaydım bide neyse ki orda doğurmadım🙈😂😂
hmmokk Tatlisanne aminnn canımmm darısı tüm hamişlere inşallah Rabbim herkesi hayırla yavrusuna kavuştursun🤲🏻💕
kubraninevi Maşallah ne güzel bir kavuşma olmuş 😌 Bizde 38 haftalık olduk bugün, merakla bekliyoruz bakalım 🤗 2.doğum olmasına rağmen çok acemi hissediyorum kendimi 🙈
hmmokk kubraninevi oooo sizin ikinci doğummuş artık profesyonel sayılırsınız:) hayırla kurtulun inşallah😊
hmmokk Tugbamete aminnnn inşallah darısı sizlere 😊 Bu arada 7 dikişim var ama doğum anında bebeğimi gördükten sonra hiç bişey hissetmedim korkulacak bişey yok sevgili hamişler♥️
hmmokk Kbrapoyrazunl amin inşallah😊 evet darısı bekleyen tüm annelere olsun inşallah🤲🏻 Son anda sezeryana alınmaktan çok korkuyodum şükürler olsun ki Rabbim gönlüme göre verdi 😊
Kbrapoyrazunl hmmokk ne güzel Allahıma şükür bebiş kaç kilo doğdu ultrasonla arasında çok fark var mı acaba?
Reyhankarabiber hmmokk şuan regl sancısı gibi hem de gaz sancısı gibi sancılarım var beni de uyutmuyor doğum mu başladı acaba 38+1 haftalgz yani sürekli olan bi ağrı var 🤔 dakikasını sayamıyorum ki 😂