Ozlemkara1 Merhaba arkadaşlar, saygı hastanesinde doğum yapan var mı ? Sancınızı çektiğiniz esnada yanınıza eşinizi alıyorlar mı yoksa bi odaya kapatıp tek başınıza mı sancı çekiyorsunuz bilen var mı aranızda ?