Sblbrt Bu durumu yaşayıp 1-2 gün daha bekleyen var mı kalp atışı iyi 2 cm açılmam var yatış yapmamı istediler ben kabul etmedim benimle aynı durumu yaşayan var mı aranız da kızlar
Gorkemm Sblbrt benimde öyleydi 39 da özelde azalma var almamız lazım dediler devlette evet azalmış ama sınırı geçmemiş dediler bu hafta da azalma olabilir normal dediler 42 de doğum yaptım devlette yatış yaptılarsa bence dinleyin doktorları bebek için o su çok önemli sonuçta özel de dedilerse birde devlet acile gidin bi sorun isterseniz
isum Sblbrt bu doktorları anlamak zor, bebek büyüyor yer açılsın diye tabiki suyu azalacak, kaç ebeden eğitim aldım, hepsi aynını söylüyor, kalp atımı iyiyse su azalması diye bir şey olamaz
ZeynepDuru17 Sblbrt bence yatisiniz yapılsın ne olur ne olmaz suyun azalması iyi değil sonradan aniden bişey olsa müdahale edilmesi daha çabuk olur doğum vaktiniz gelmiş zaten yinede siz bilirsiniz ☺️
Melson20 Sblbrt e acilmanizda baslamis, 40ci hafta dogum da her an olabilir. Gayet normal degilmi yatisinizi istemeleri? Evde mi acilmayi beklemek istiyorsunuz
Sblbrt Gorkemm yok işte özel olduğu için bende korkmadım ebe de tam tersi kalp atışı iyiyse hareketleri iyiyse korkma dedi bunu doktoruna söyleme dedi 😀 ben ilk çocuğumu 41+3 de doğurdum bunda da beklemek istiyorum biraz devlette beklemekten yana oluyor orda doğum yapıcam ama kontrole özele geliyorum
isum Sblbrt eşinize kulak tıkayın, bayram tatili geliyor ya, özelci doktorlar sezeryan yolu arıyor emin olun
merveylmzrpcl Sblbrt bende 40+3 um suyum ıyı ama cok yoruldum beklemekten sezeryana kayıyorum sanırım