Tecrübeli anneler
12 günlük daha, ilk anneliğim, çok şeyler henüz anlamaktan zorlanıyorum
Bebeğim ağlamıyor neredeyse, ama kendini ıkınıyor, sıkıyor, kırmızı oluyor, sanki kaka yapamıyor gibi ama aslinda yapıyor, sonra bir daha oluyor ıkınmalar
Gaz masajı yapıyorum, karnında kıraz çekirdeği kemeri isitip koyuyorum rahatlatır ama bitmez.
Anne sütü veriyorum bütün gün 3-4 saat uyur, gece sütüm azaldığı için bir mama destek takviye veriyorum bir sefer. Gazıni çıkarıp uyutuyorum ama ıkınmalar onu uyandırıyor, ama kucağımda olduğu zaman neredeyse hiç yapmıyor ıkınmalar,öyle kucağımda uyuyor
Siz öyle bir şey yaşadınız mı ?
Onu böyle görmek ve yardım edememek çok kötü bir his, bugün randevu alip doktora götüreceğim
Sizce bu gaz sıkışması mı ?
Kolik mi ?
Teşekkür ederim