Kızlar 13.haftamdayım geçen hafta doktor eski tahlilime bakıp idrarda enfeksyon yüksek demişti ( doktor değiştirdim önceki bişey dememişti) yeniden idrar tahlili istedi verdim ama henüz daha doktora sonucu göstermeye gidemedim anlayan var mı enfeksyon var mı yüksek mi?


