Merhaba, öncelikle bebeklerimiz Allaha emanet olsun inşallah! Benimde 11. Haftada kanamam oldu baya yoğun ilk aylar günde 600 mg kullanıyordum, şimdi 200 mg 28 haftalık olduk hala progestana devam ayrıca ilk iki ay yatakgeçirdim şimdi de pek birşey yapamıyorum zaten biraz zorlandığımda kanama tekrarlıyor!!! Çok dikkat edin ciddiye alın kanamaları ve kanamanın azı fazlası olmaz zerresi dahi çok önemli!!!