Kızlar 14. Haftaya girmek üzereyim.belirtileriniz nasıl. Benim bütğn belietilerim kesildi . Karnımda daha yok çıkmadı. Ultrason görüntülerini görmesem hamile olduğumu unutucam bile. Sizde durumlar nasıl. Benim bir tane düşüğüm ollduğu için ister istemez kaygılanıyorum da