Symnr166 ilk gebeliğim de bu sorunu cok fazla yaşadım, doktorum bir sürü ilaç verdi ama hiçbiri çözüm olmadı, dediğiniz gibi özellikle sabah saatlerinde artık mide yanmasından ıztırap çekiyordum resmen, en son bir rapor için gittiğim farklı bir doktor pantpas diye bir mide ilacı yazmıs tı, resmen son 2 ayımı onunla oldukça konforlu geçirdim, her sabah aç karnına içtiğim zaman 1 gün boyunca rahat ediyordum, doktorunuza danısabilirsiniz sizde