Bayağı düşündüm şöyle olsun böyle olsun sonunda pusetli olanlara karar verdim ikiz olunca birkaç ay pusetini kullanırım sonraki zamanlarda normali takarım Diye düşündüğüm için ama sıfırları çok pahalı dolap uygulamasından bakıyorum var mı bu konuda fikirleriniz