birkimseee Çalışaniniz var mi arkadaşlar, motivasyonunuzu nasıl sagliyorsunuz, gecen yıllardan temel de olunca biraz da alımları bekledim daha çalışmaya baslmadim, benim gibi olan var mı nasıl bi yol izliyorsunuz
Esrailk birkimseee 30 aylık kızım uyanmadan kalkıyorum 2 saat çalışıyorum öğle uykusunda yine çalışıyorum 1 buçuk saat kadar ama akşam halim kalmıyor aslında gece yatmadan 1 saat önce baksam iyi olurdu ama 2-3 aydır alan çalışıyorum gerçi 5 haftalık hamileyim sanırım bu saatler düşer gibi Rabbim hepimize kolaylık versin 😅
DenizRoni Bende çalışıyorum okulda boş derslerimde haftasonu daha iyi çalışıyorum 26 haftalık şu an bebeğim çok zorlamıyor ama sonlara doğru zor olacak sanırım
birkimseee DenizRoni ayy bi yandan ücretli öğretmenlik yapıyorsunuz, Allah kolaylık versin Ne zaman başladınız çalışmaya
DenizRoni birkimseee sene başında çalışmaya başladım aslında alana bu aralarda eğitime başladım doğuma yakın zor olacağından eksiklerimi kapatayım dedim kolejdeyim çok dersim olmuyor gün içinde o yüzden fırsat buldukça bakıyorum
birkimseee Esrailk ya Allah bağışlasın, ben de henüz başlamadım ama alana başlamanız çok iyi olmuş puan getirisi daha fazla ve konj olarak daha detay oluyor Ben de başlarsam alandan başlamayı düşünüyorum inşallah
tubaysima Ben sürekli bir başladım bir bıraktım. İlk aylarım çok zor geçti kitap kapağı bile açamadım. Şimdi müsaitim ama artık iyice tembellik çöktü e tabi ağırlaşmaya da başladım 27+4 teyim. Tekrar başlamak çok istiyorum 🥹
birkimseee tubaysima yavaştan başlamak lazım aslında en azından parça parça devam etmek lazım, temel olur, bebis olsa da en azından denemeye filan kolay olur Ben de baslayamayangillerdenim, alim da olmayınca elim değmedi kitaba
tubaysima birkimseee süre çok az kaldı ve tam sınav öncesi Haziran ayına doğum denk geliyor. Ama elimden ne geliyorsa yapmaya çalışacağım işte bu postu görmek motive etti beni Allah hepimizin yardımcısı olsun ♥️
birkimseee tubaysima amiin amiin bu süreçte insan en çok yalnız olmadığını düşününce bence rahatlıyor 🙈 Allah emeklerimizin karşılığını alabilmeyi nasip eylesin
numix Ben daha yeni hamile olduğumu öğrendim şuan 5 haftalık. Öncesinde full çalışıyordum şimdi ise tekrar devam edeceğim🥰 henüz belirtilerim yok en azından tarihi bitirmeye çalışayım 😂
birkimseee numix maşallah size, doğum da muhtemelen sınavdan sonra olur Allah emeklerimizin karşılığını almayı nasip etsin
hellomama Ben atandım aslında ama kendi alanımdan olmadığı ve hamile olduğum için yaşadığım mobbingler yüzünden tekrar hazırlanıp kendi alanımdan atanmak istiyordum ama temmuzda doğum yapacağım 2 yaşında bir tane daha bebeğim var o yüzden bu sene saldım diyebilirim maalesef 😪 artık hedef 2026 diyelim 😪
birkimseee hellomama Allah yardımcınz olsun, en azından bi işiniz var kafanız daha rahat çalışırsınız bebeğiniz biraz da toparlamis olur