Veterinerhanim merhabalar canım , bende sağ tarafımda sürekli bir sizi ara ara batmalar hissediyordum.Ama asla ihtimal vermiyordum aşılama günü spermiyogram çok kötü gelmişti.Sonrasinda 10.gun idrar testi yaptım negatifi gördüm hüngür hüngür ağladım.Kendimi tutmadığına alistirdim.12.gunu kontrole gittim artık kan testi için.Doktorum sen regl olmadın mı ya? Diye sordu ☺️ Birinci belirti bu.İkincisi de bazı anne adaylarının hiç bir şey hissetmedigiydi.Bende psikolojik olarak 10.gunden sonra hissetmez gibi oldum ara ara ama canım aciyordu heralde iğne etkisi dedim.12.gun kan testi verdik doktoru sonuç için aramak bile gelmiyoddu içimden.Bir baktım ki sistemde betam 50 şok gecirdim.Ama hala idrar testi negatif.İdrar testini. Pozitifi bulması neredeyse bir haftayı daha buldu bebek büyürken.Sonrasinda beta takip ediliyor .Kese gozukmeddn kalp atışı duyulmadan emin olamiyorsun her şey sağlıklı mi diye☺️am beta kuvvetli muhtemel artıyor gün aşırı.Demem o ki pozitif olma ihtimalin çok yüksek☺️🌸Kan testi vermeden asla kendini üzme .iki katına tekabül ettiğini düşününce sıfırdan bir anda rakamlara yükselmesi de an meselesi.ben 50 ile öğrendim ama 4 gün öncesi öğrenmem belki iki gün önce öğrenmem imkansızdı yukselmemis olucakti belki☺️Umarım hakkında hayırlısı olur.He tutmazsa da üzülme , tekrar denemek için bir adet döngüsü beklemen yeterli.Ben düşürdüm bebeğimi.Bazi aksilikler oldu ama her şey yolunda olduğu takdirde anne için bir dahaki ay hemen deneniyor☺️🌸Umarım hayırlısı olur 🌷