Gzekrer yurt dışındayım. 3 ay oldu geleli 😔 nst ye sokmuyorlar burada.
Açıklık var mı yok mu bilmiyorum. Sistemleri bizimki gibi değil maalesef.
Anlık takip olmuyor, haftalık takip olmuyor 😔 37. Haftaya randevu verdiler.
O yüzden her konuda meraklanıyorum.
İlk hamileliğimde 35. Haftamda suyum gelmesi ile birlikte sezaryene alınmıştım Türkiyedeykem. Ama aradan 4 yıl geçti hatırlamıyorum bu haftalarımda aynı ağrıları yaşadım mı..
korkuyorum bu hafta doğum olacak diye.