Kubra001111 Kızlar klomen ve çatlatma iğnesi en fazla kaç defa yapılabiliyor, bu arada polikistik över başlangıcı varmış şeker direnci için de matofin ve inofolic kombi kullanıyorum bu şekilde olanlar ne durumda hamile olanlar var mı kısa sürede
Neva_aydn Kubra001111 bende gelecek adetimde vasliycam klomene nasıl bir süreç olucak bilmiyorum ilk denemem yumurtalıklarım çok zayıf benim çatlaması için gelişmiyor ve catlamiyor
Kubra001111 Veterinerhanim yaaa darısı bizlere de nasip olsun 3. Yu vurundum beklemedeyim :( 1 yıl 3 aylık evliyim hiç gebelik olmadı
Veterinerhanim Kubra001111 bende 4 yıllık evliyim bir kez kimyasal oldum sadece bende aşılama yaptrdım canım sadece bekliyorum bakalım :) tüm yollarsı deneyelim
Kubra001111 Veterinerhanim evet rabbim maddi manevi yormadan nasip etsin canım benimde önce esimin değeri düşüktü tedavi oldu şimdi ben doktoruma göründüm oda beni tedaviye başlattı şimdi çatlatma iğnesi de vurundum sağ da ve solda 2 yumurta vardı ay keşke ikiz üçüz olsa sağlıklı bir şekilde Kolaylıkla
Veterinerhanim Kubra001111 inşAllah amin benim de bir sağ da bir de solda yumurta vardı ikisi de catladı inşAllah tutunmuştur çarsamba normalde test günüm bakalım 🤔
Veterinerhanim Kubra001111 ama devlette de oluyor araştırma hastanelerinde çok daha cüzi bir miktara diye biliyorum varsa hastaneye de sorabilirsin
Kubra001111 Veterinerhanim güvendiğim yeri tercih ederim eşimi. Ve benim doktorum çok iyi bilgili ve insani rahatlatıci konuşuyorlar umarım gerek kalmaz artık onlara ama duruma göre kendi Dr giderim